|
Colectie: | Stiinte exacte | |
Format: | 13-20 | |
Nr. Pag.: | 116 | |
ISBN: | 978-606-8414-36-2; (,) | |
Limba: | Romana | |
Editia: | 1 | |
Data aparitie: | 2014 | |
Pret(Lei vechi): | 270000 (TVA9% inclus) | |
Pret(Lei): | 27 | |
Pret nou 2016 (lei): | 26.01 (TVA 5% inclus) |
|
Stoc: | epuizat | |
Descriptori: | | |
|
Cărţi pe care nu trebuie să le scăpaţi
Cărţi cu care va puteţi mândri
Hrană vie, o bicicletă, o carte bună, gândire pozitivă, energie holografică!
NIBIRU, Marduk, Planeta Crucii, Hercolubus, Eris, Omega, 2003UB313 Planeta cu 50 de nume
/ 0 /
Cum sa devii cunoscut si sa vinzi mai mult intr-un timp mai scurt
traim într-o vreme când publicitatea a atins, în mâinile anumitor oameni, statutul unei stiinte. Ea se bazeaza pe principii fixe si este, în
limita rezonabilului, exacta.
Cauzele si efectele au fost analizate pâna când au ajuns sa fie întelese în profunzime. Metodele corecte au fost demonstrate si stabilite.
Stim ce este cel mai eficient si actionam pornind de la o lege fundamentala.
Cartea „Legile stiintifice ale publicitatii” se ocupa nu de teorii si opinii, ci de principii si fapte temeinic demonstrate. Este conceputa
pentru a servi ca manual pentru studenti si ghid pentru toti cei care lucreaza în publicitate.
Fiecare afirmatie a fost atent cântarita. Nu este un domeniu care sa admita sofisme, teorii sau alte naluciri. E ridicol ca orbii sa-i
conduca pe orbi. Ar fi pacat sa se întâmple asa într-un domeniu care are atât de multe posibilitati. Succesul este o raritate, succesul maxim
este de-a dreptul imposibil daca nu te lasi ghidat de legi imuabile, invariabile ca legea gravitatiei.
Avantajele pe care le ai daca citesti cartea LEGILE STIINTIFICE ALE PUBLICITATII sunt:
afli care sunt legile practice în publicitate
descoperi principiile psihologiei în publicitate
înveti cum sa îti faci un nume care sa te propulseze în lumea afacerilor
înveti sa stapânesti arta de a vinde
aduci mai mult profit în firma ta
Cei ce au cumparat aceasta carte au mai cumparat..
|
de
|
|
|